[CentOS-nl] Vertaling release notes

Sun Apr 1 20:49:14 UTC 2007
Daniel de Kok <danieldk at pobox.com>

Hey,

We willen graag ook de release notes in meedere talen aanbieden. Ik heb al
een aanzet gemaakt met de vertaling, maar heb helaas geen tijd er vandaag
of morgen nog aan te werken. Het zou mooi zijn als iemand anders het op
kan pakken, en af kan maken. De vertaling moet morgenavond (maandag)
uiterlijk om middernacht verstuurd worden naar ralph apestaart centos punt
org.

Het vertaalwerk tot nu toe heb ik bij deze e-mail gevoegd. De Jabberwocky
fragmenten hoeven niet vertaald te worden (hoewel er wel Nederlandse
vertalingen van te vinden zijn).

Groeten,
Daniel