[CentOS-promo] New batch of shirts of LinuxTag

Dag Wieers dag at wieers.com
Tue May 22 12:03:27 UTC 2007

On Tue, 22 May 2007, Daniel de Kok wrote:

> Forgot the size, "L" was a good fit.

Hey Daniel,

Ik wilde voorstellen van je bestaande in te ruilen zodat je eentje hebt
met je naam op gratis. (en wij de naamloze kunnen recupereren)

Als je er 2 wil (eentje naamloos en eentje met naam) dan is dat geen
probleem, maar dan zal er eentje betaald moeten worden. We hebben deze
keer geen sponsor :)

Ik moet het weten omdat ik voldoende naamloze shirts wil hebben voor
volgende events. De stock moet uiteindelijk kloppen :)

PS Kan je ook Gideon vragen of hij eentje met naam wil en als hij er 2
wil, hij er eentje wil betalen ? Ik zou het zo snel mogelijk moeten weten.

Kind regards,
--   dag wieers,  dag at wieers.com,  http://dag.wieers.com/   --
[all I want is a warm bed and a kind word and unlimited power]