Fw: [CentOS-nl] Fw: [CentOS-devel] Anaconda Slides in "Other Than English"

Daniel de Kok

danieldk at pobox.com
Tue Mar 27 08:30:03 UTC 2007

Hi,

The attachment contains translations of the slides to Dutch by Roeland
Struijk.

-- Daniel

Begin forwarded message:

Date: Tue, 27 Mar 2007 08:25:38 +0100
From: "Roeland Struijk" <roelinux at gmail.com>
Subject: Re: [CentOS-nl] Fw: [CentOS-devel] Anaconda Slides in "Other
Than English"

Hoi,

Bedankt voor de reactie, ik was gister pas heel laat thuis en was niet
meer in de gelegenheid om het toen nog te doen. Ik heb de txt file
bijgevoegd met de fixes. Bedankt, dat vertalen is wel even wennen!

Groeten,

Roeland

Op 26-03-07 heeft Daniel de Kok <danieldk at pobox.com> het volgende
geschreven: