[CentOS-es] Consulta migración

Ricardo J. Barberis ricardo en palmtx.com.ar
Mie Feb 17 15:59:39 UTC 2021

Buenas,

La suscripcion con hasta 16 licencias gratis con self-support (o sea updates
si pero soporte de RH no) es la Individual Developer, aunque se aclara que
estas 16 licencias se pueden usar en produccion:

https://developers.redhat.com/terms-and-conditions

"The Individual Developer Subscription includes entitlements to run any
combination of the Red Hat Software included in the Individual Developer
Subscription on up to sixteen (16) Physical Nodes or Virtual Nodes for
Individual Development Use and/or Individual Production Use".

Saludos,

--
Ricardo J. Barberis
Usuario Linux Nº 250625: http://counter.li.org/