[CentOS-nl] PDF

Sat Dec 22 15:21:32 UTC 2007
Daniel de Kok <danieldk at pobox.com>

On Sat, 2007-12-22 at 15:34 +0100, info at snakeservers.net wrote:
> ik kom er zelf even niet uit maar als ik dus
>
> http://www.url.net/test.php doe staat dat er tussen bij mij dus niet ik denk
> dus dat het via de php.ini draait kan het alleen niet vinden.
>
> en het is voor op een site via server geactiveert  zodat het op websites
> werkt

Ik vermoed dat je iets als PDFLib met PHP wilt gebruiken. Maar we
blijven enigszins in het duister tasten zolang het probleem (zowel
inhoudelijk als grammaticaal) niet duidelijker geformuleerd is.

Als je niet echt weet wat je aan het doen bent, is het aan te raden de
PHP documentatie te lezen, en misschien specifiek de documentatie voor
de PDF functies in PHP:

http://nl2.php.net/pdf

Groeten,
Daniel