[CentOS-nl] Fw: [CentOS-devel] Anaconda Slides in "Other Than English"

Daniel de Kok danieldk at pobox.com
Mon Mar 26 18:13:51 UTC 2007

Hey Roeland,

Mooi, ziet er goed uit! Hieronder inline nog wat suggesties. Misschien
zou je die in het tekstbestand op kunnen nemen? Dan zal ik de de
vertalingen vanavond in de Wiki proberen te zetten.
.
On Mon, 26 Mar 2007 18:57:53 +0200
"Roeland Struijk" <roelinux at gmail.com> wrote:
> [extras] - Items by CentOS that are not upstream (does not upgrade
> [base]).

[extras] - Extra onderdelen voor CentOS, vervangt geen pakketten uit
[base].

> [centosplus] - Items by CentOS that are not upstream (does
> upgrade [base]).

Extra onderdelen voor CentOS, vervangt pakketten uit [base].

> vinden in de documentatie die hieronder gelinkt staat.

"gelinkt is"

> Er zijn verschillende manieren waarop je een steentje bij kan dragen
> aan

"je" -> u, des te meer omdat dat in Belgie een gangbare aanspreektitel
is.

> niet engelstalige

"niet-Engelstalige" (geloof ik)

>  and release notes for all software.

"en release notes voor alle software."

> De CentOS wiki is beschikbaar met daarin veel gestelde vragen,
> howto's, tips en artikelen over CentOS gerelateerde onderwerpen zoals
> softwareinstallatie, upgrades, configureren van repositories en nog
> veel meer.

"In de CentOS wiki kunt u antwoorden op veelgestelde vragen, howto's,
tips en artikelen vinden over CentOS en gerelateerde onderwerpen, zoals
software-installatie, upgrades, configuratie van repositories en nog
veel meer. De [...]"

> In overeenstemming met de CentOs-Docs mailing lijst kunt u toestemming
> verkrijgen om artikelen, tips en howto's op de CentOs Wiki te
> plaatsen, dus steun vandaag nog!

Via de CentOS-docs mailinglist kunt u zelf artikelen, tips, of howto's
aan de CentOS wiki bijdragen. U kunt vandaag nog bij gaan dragen...

> CentOS-5 levert virtualisatie met behulp van Xen voor i386 en x86_64
> architecturen, zowel volledig gevirtualiseerd als para
> gevirtualiseerd.

"voor de i386 [...]", "para-gevirtualiseerd"

Groeten,
Daniel