[CentOS-nl] Fw: [CentOS-devel] Anaconda Slides in "Other Than English"

Roeland Struijk roelinux at gmail.com
Tue Mar 27 12:43:21 UTC 2007

Bedankt, jij heb dit naar het Nederlands vertaald:

>De volgende documentatie is verkrijgbaar voor CentOS:
>Installatie Gids, Introductie Bij Systeembeheer, Gids Voor
Systeembeheer, Naslag Gids, >Beveiliging Gids, Stap Voor Stap Gids,
SELinux Gids, Grafische Installatie Gids, >Programma's Beheren Met
Yum, Cluster Groep Configuratie En Cluster Beheer. GFS 6.1 >Beheerder
Gids en release notes voor alle programma's.

Het lijkt me niet handig om die woorden van de documentatie te
vertalen, aangezien deze documentatie (lang niet allemaal) in het
nederlands beschikbaar is.

Roeland

Op 27-03-07 heeft Dominick Grift <rattler op grift.info> het volgende geschreven: