[CentOS-nl] Fw: [CentOS-devel] Anaconda Slides in "Other Than English"

Mon Mar 26 16:57:53 UTC 2007
Roeland Struijk <roelinux at gmail.com>

Hoi, het is gelukt, zie bijlage.
Alleen dit wist ik zo snel niet te vertalen:

[extras] - Items by CentOS that are not upstream (does not upgrade [base]).
[centosplus] - Items by CentOS that are not upstream (does upgrade [base]).

Groeten,

Roeland
Op 26-03-07 heeft Daniel de Kok <danieldk at pobox.com> het volgende
geschreven: