[CentOS-nl] Fw: [CentOS-devel] Anaconda Slides in "Other Than English"

Tue Mar 27 12:36:07 UTC 2007
Dominick Grift <rattler at grift.info>

Misschien dat mijn vertaling nog iets kan bijdragen. (in de bijlage)

Er staan ook nog wat foutjes in de huidige tekst. Ik ben niet zo'n ster
in de Nederlandse taal maar "verandanderd" klinkt niet echt hollands ;)

Linuxnewb