[CentOS-nl] Heads-up: release notes vertaling

Daniel de Kok danieldk at pobox.com
Wed Nov 21 10:21:29 UTC 2007

On Thu, 2007-11-15 at 23:01 +0100, Dennis van Onselen wrote:
> Laat maar weten als ze er zijn, ik zal mijn best doen om tijd vrij te
> maken..

Er zijn nog geen release notes, maar we willen wel graag de Wiki-rechten
alvast in orde maken. Zodat vertalers gelijk aan de slag kunnen zodra de
release notes beschikbaar zijn.

Mensen die willen helpen met de vertaling worden verzocht een Wiki
account te maken met de vorm VoornaamAchternaam (bijv. DanielDeKok), en
deze loginnaam te sturen naar ralph at centos.org.

Groeten,
Daniel