[CentOS-nl] Vertaling release notes

Daniel de Kok danieldk at pobox.com
Wed Nov 21 20:01:14 UTC 2007

Hallo Tim,

On Wed, 2007-11-21 at 20:52 +0100, Tim Verhoeven wrote:
> De tekst die bij op de images gaat staan wordt vanavond gefinaliseerd
> en moet voor morgenavond vertaald zijn. Voor het nederlands zal ik dat
> wel doen tenzij er andere liefhebbers zijn ?

Ik denk gezien de beknoptheid van de tekst en de deadlines die er zijn,
het goed zou zijn als jij dat zou willen vertalen.

> Verder zal er morgen gestart worden met de wiki versie van de release
> notes (de master, in het Engels). Zodra die (bijna)-finaal is worden
> dat hier ook weer aangekondigd en kunnen we met z'n alleen daar de
> vertaling van doen. Vermoedelijk zullen we dat in komende weekend rond
> moeten hebben.

Dat lijkt me iets dat we inderdaad met alle geinteresseerden kunnen
doen. Vorige keer werkte dat erg goed, en kwamen mensen met allerlei
verbeteringen en verfijningen. Verder, zoals ik vandaag al noemde moeten
mensen die de release notes willen vertalen of bijschaven even een Wiki
account aanmaken (in de vorm VoornaamAchternaam), en deze naar Ralph
sturen (ralph at centos.org).

Groeten,
Daniel