[CentOS-nl] BIND 9.4.2 probleem?

hvdkooij at vanderkooij.org hvdkooij at vanderkooij.org
Wed Oct 10 20:53:03 UTC 2007

Dag Wieers wrote:

> Heb je IPV6 al eens gewoon gedisabled en gereboot ?

Dan raak ik connecties kwijt die ik niet kwijt wil. Want ik heb her en
der wel IPv6 en geen IPv4 beschikbaar.

De melding is overigens pas net nieuw. Maar de server bepaald niet.
Gezien een andere bind melding op bugtraq deze week had ik al even
zitten neuzen in de alerts en zo maaar nog niets gevonden wat hier meer
verband lijkt te houden.

Aangezien BIND al onder controle staat van Nagios kan ik het snel genoeg
zien en verhelpen.

Hugo.

--
hvdkooij at vanderkooij.org               http://hugo.vanderkooij.org/
	Don't meddle in the affairs of sysadmins,