[CentOS-nl] CentOS promotieteam op T-DOSE in Eindhoven, 13-14 Oktober

info at snakeservers.net info at snakeservers.net
Sat Sep 8 22:03:17 UTC 2007

Hallo Daniel,

Helaas ben ik newbe en omdat mijn technische man weg is en ik bijna niemand
kan vinden die de linux voor me doet. zoals errors en of installs ben ik op
mezelf aangewezen.
alhoewel het me laatste keer goed is afgegaan mede ook door jullie hulp en
de goede uitleg op forums en site.

Ik geef me als ware een spoed cursus in linux alhoewel ik al er meer van
snap na 4 jaar.

Ik moet zeggen na een paar andere Os zoals Redhat en Gentoo dat ik zeer
tevreden ben met Centos en erg makkelijk
is up te date met yum en makkelijk in gebruik is en zeer stabiel is.

Ik moet me er nog meer in verdiepen om het nog wat meer en beter te kunnen
begrijpen.

Ik zit nog met een paar updates zoals warvan ik niet zeker weet of deze er
wel op horen.

Package hal.i386 0:0.4.2-6.EL4 set to be updated
Package perl-Net-DNS.i386 0:0.61-1.el4.rf set to be updated
Package file.i386 0:4.10-3.0.2.el4 set to be updated
Package perl-DBD-MySQL.i386 0:2.9004-3.1.centos4

en zoals deze zit op server /etc/ld.so.conf.d/xorg-x11-i386.conf

maar horen deze updates  daar ook bij ?

Package xorg-x11-font-utils.i386 0:6.8.2-1.EL.19 set to be updated
Package xorg-x11-xfs.i386 0:6.8.2-1.EL.19 set to be updated

Mvg,

Jan

   Team Snakeservers.net
http://www.snakeservers.net