[CentOS-nl] Live upgrade naar CentOS 5.1

Danny.Terweij d.terweij at nettuning.net
Mon Apr 7 20:34:18 UTC 2008

Hoi,

Heeft iemand toevallig een FC3 live gemigreerd naar CentOS 5.1 ?

Ik heb een productie server en wil eigenlijk naar CentOS 5.1. FC3 was
toendertijd gewoon weg achteraf een verkeerde keus. Niets aan te doen. Nu
zoek ik dus een manier om een live upgrade te doen met yum.
De Server is een hosting server met cpanel er op en in een datacenter. Ik
kan er niet fysiek zo bij, dan moet ik een vliegtuig ticket kopen. Ik heb
toegang tot de console met een IP-KVM (echter kan is er geen APC dus ik kan
niet de stroom even uit en aan zetten). Het zou moeten kunnen draaien op
CentOS 5.1.

Groetjes,
Danny.