[CentOS-nl] Live upgrade naar CentOS 5.1

Tue Apr 8 07:41:09 UTC 2008
Leon van Lare <mrleejohn at gmail.com>

Als de server ruim genoeg bemeten is kwa diskruimte en geheugen kun je
overwegen om er vmware-server op te zetten en daar rustig een
virtual-server op te bouwen en naartoe te migreren. Dan even goed ssh
configgen op FC3. En lekker Centos5.1 in vmware.

groetjes,

Leon

Op 07-04-08 heeft Daniel de Kok<me at danieldk.org> het volgende geschreven: