[CentOS-nl] CentOS 5.2 release notes

Tim Verhoeven tim.verhoeven.be at gmail.com
Tue Jun 24 08:53:20 UTC 2008

2008/6/23 Daniel de Kok <me at danieldk.org>:

> Zoals jullie waarschijnlijk gehoord hebben is CentOS 5.2 bijna klaar
> voor de release. Zoals gewoonlijk willen we graag de release notes in
> meerdere talen aanbieden. Bij deze daarom de vraag of iemand de
> zin/tijd heeft de release notes op
>
> http://wiki.centos.org/Manuals/ReleaseNotes/CentOS5.2
>
> te vertalen. Of wellicht is er al iemand aan de slag gegaan?

Ik heb de vertaling gedaan, maar mezelf kennende zal het best zijn dat
andere mensen die nalezen en de fouten verbeteren. Heb je geen wiki
account dan mag je je opmerkingen ook hier laten weten.

Bedankt,
Tim

--
Tim Verhoeven - tim.verhoeven.be at gmail.com - 0479 / 88 11 83

Hoping the problem magically goes away by ignoring it is the
"microsoft approach to programming" and should never be allowed.
(Linus Torvalds)