[CentOS-nl] CentOS community dag

Dag Wieers dag at centos.org
Fri Mar 21 14:54:13 UTC 2008

On Thu, 20 Mar 2008, Hugo van der Kooij wrote:

> Met het risico dat ik midden in een verhuizing zit zal ik zien wat ik
> kan doen. De NLLG dagen staan zo-wie-zo al in de agenda dus dat was al
> geregeld.

Ik zal zeker van de partij zijn, en wil gerust 2 of 3 verschillende
presentaties geven. Aangezien ik technisch op weinig vlakken een echte
expert ben (hou dit voor uzelf), zal het vooral gaan over:

  - Enterprise Linux / Why everyone - 1 should use an Enterprise distribution
  - Promoting CentOS / How to promote a community project ?
  - RPM packaging / RPMforge / rpmrepo

En eventueel, als dat interessant kan lijken, wil ik ook mijn dstat,
proxytunnel, mrepo presentaties geven. Maar dat is weinig CentOS
specifiek.

Volgens mij kan het ook interessant zijn om CentOS installatie demos te
geven, of een heel algemene beginners-inleiding tot het installeren en
gebruiken van CentOS. Ook hier wil ik gerust meewerken aan slides.

--
--   dag wieers,  dag at centos.org,  http://dag.wieers.com/   --
[Any errors in spelling, tact or fact are transmission errors]