[CentOS-nl] Centos 5.2 32bits usb lan adapter

Tosh toshlinux at gmail.com
Fri Mar 6 14:44:12 UTC 2009

r r wrote:
> Beste mede gebruikers,
>
> Ik ben al een paar dagen druk aan het google naar een mogelijk antwoord
> om een goede usb lan adapter te vinden voor cent os 5.2
> Zo heb ik bv deze site gevonden
> http://www.linux-usb.org/usbnet/index.html#t-enet en hier stond een
> Linksys USB200M op deze wou ik aan gaan schaffen voor een 3de
> netwerkkaart in mijn dell sc1425.
>
> Zijn er mensen die weten of dit gaat werken? of kan ik beter voor een
> anderen stick gaan omdat die wel werkt?
> Alvast bedankt voor jullie hulp en advies.
>
> Met vriendelijke groet,

> [...]

Misschien wat laat, maar heb ondertussen ook 2 aangeschaft
De Belkin F5D5055ED en een LevelOne USB2010M
De LevelOne werkt perfect onder CentOS out-of-the-box
Voor de Belkin moet je de asix driver patchen, google indien nodig
Geen idee wat de Linksys is, maar de LevelOne werkt perfect en is
goedkoop (rond de 29 euro + btw)

--
Toshaan <toshlinux at gmail.com> - http://www.toshaan.be