[CentOS-nl] Handige aanpak RPM update contributie

christiaan simons cc_simons at yahoo.com
Sat Mar 27 12:18:20 UTC 2010

Hoi,

Ben bezig om doxygen updaten naar 1.6.3, en eventueel deze als RPM beschikbaar te stellen.

Zover ik weet zijn er ook redelijk wat up2date Fedora packages die evt via de EPEL-repo naar CentOS kunnen worden gebracht.  Of  is het juist handiger direct zo'n update aan het CentOS team te sturen?

Kan iemand mijn een tip geven?
Wat is de kortste en handigste weg?

Daarnaast zit ik nu met een conflictje. Yum wil mijn nieuwe bleeding edge 1.6.3 RPM "updaten" naar 1.4.7... Is dat een kwestie van een lokale revisie aan de package te geven of een exclude ergens op plaatsen o.i.d.?

De botte bijl kan ook nog altijd:  RPM erase  en dan gewoon make install,
echter heeft daar de rest van de "CentOS mensheid"  geen voordeel aan.

Groet,
Christiaan