[CentOS-nl] Handige aanpak RPM update contributie

christiaan simons cc_simons at yahoo.com
Mon Mar 29 20:04:23 UTC 2010

Nu ik wat verder lees in de Update Policy van de EPEL Guidelines And Policies
lijkt me  EPEL ook niet de juiste weg.

Packages mogen de aanwezige packages niet vervangen. Doxygen-1.4.7 zit denk ik in de base. Dus een opname van 1.6.3 is in EPEL uitgesloten, lijkt me.

In verband met VHDL ontwikkeling werk ik nu met CentOS. De leverancier van de tooling
supporteert alleen Enterprise Linux varianten, waaronder CentOS 5.
En dan lopen dit  soort super handige tooltjes ook nog eens behoorlijk achter.
Erg Jammer.

Dank.