[CentOS-nl] nieuw lid

evarie evarie at dse.nl
Sun May 8 10:21:44 EDT 2011

Hoi Allemaal,

Mijn naam is Evarie en ik heb drie jaar ervaring met ubuntu. Nu wil ik
graag centos 5.6 uitzoeken. Ik vind het belangrijk dat centos een lange
termijn ondersteuning voor updates heeft.

Ik wil graag sftp over de ftp server en niet over de ssh server om
veiligheidsredenen. Zo hoop ik dat ik dan de sftp server van de ssh kan
scheiden van de sftp van de ftpserver vsftpd of purftpd.
Ook wil ik graag ftp mogelijk maken in plaats van sftp voor CMS op een httpd.
Heeft er iemand goede raad?

Bedankt  Evarie