[CentOS-promo] New batch of shirts of LinuxTag

Tue May 22 12:20:44 UTC 2007
Daniel de Kok <danieldk at pobox.com>

On Tue, 2007-05-22 at 14:03 +0200, Dag Wieers wrote:
> Ik wilde voorstellen van je bestaande in te ruilen zodat je eentje hebt
> met je naam op gratis. (en wij de naamloze kunnen recupereren)
>
> Als je er 2 wil (eentje naamloos en eentje met naam) dan is dat geen
> probleem, maar dan zal er eentje betaald moeten worden. We hebben deze
> keer geen sponsor :)

Uiteraard :), dan leg ik het geld voor een shirt bij. Ik vind een shirt
met naam handig voor beurzen e.d., maar wat minder geschikt als
promo-wear. Vandaar dat ik er graag twee wil hebben ;).

> Ik moet het weten omdat ik voldoende naamloze shirts wil hebben voor
> volgende events. De stock moet uiteindelijk kloppen :)
>
> PS Kan je ook Gideon vragen of hij eentje met naam wil en als hij er 2
> wil, hij er eentje wil betalen ? Ik zou het zo snel mogelijk moeten weten.

Gideon wil graag ruilen voor eentje met "Gideon de Kok" in L.

-- Daniel