[CentOS-es] Puerto 80

Ghislain Atemezing ghislain.atemezing en gmail.com
Vie Sep 10 04:24:36 EDT 2010

Hola,
Creo recordar que esto te puede ayudar..

# vim /etc/sysconfig/iptables

Y añade la siguiente regla

-A RH-Firewall -1-INPUT -p tcp -m tcp --dport  80 -j ACCEPT
Saludos,

- work as if you don't need money,
- love as if you've never been hurt,
- dance as if nobody can see,