[CentOS-es] Modificar permisos carpeta compartida de samba en Win7

Fermin Francisco abcddo en yahoo.com
Vie Ago 16 12:23:51 UTC 2013

buenos dias!!

Quizas no me supe explicar bien, pero me estoy guiando de lo siguiente:

http://wiki.samba.org/index.php/Samba_%26_Windows_Profiles#Creating_a_profiles_share_and_setting_permissions

Y estoy detenido en la siguiente parte:

Log on to a Windows machine as Domain Administrator
Go to „\\Servername“. You'll see the new added share.

Right-click to the share name, choose „Properties“ and go to the „Security“ tab.
Click the „Advanced“ and then the „Change permissions“ button for a more granular way to edit the share permissions.

JOSE FERMIN