[CentOS-nl] hulp bij centos5 beheer

Leon van Lare mrleejohn at gmail.com
Thu Nov 8 15:04:16 UTC 2007

Hallo Edwin,

Ik werk bij een bedrijf dat dit soort zaken goed kan. Maar dat kost
uiteraard wel wat. Als je prijzen wilt weten, mail me op
leon op atcomputing.nl  .

groetjes,

Leon

Op 08-11-07 heeft Medsofoto / Retrostock<info op medsofoto.nl> het
volgende geschreven:

--

Leon W.A. van Lare,

Email: mrleejohn op gmail.com