[CentOS-nl] hulp bij centos5 beheer

Edwin Molenaar info at ear-molenaar.speedlinq.nl
Thu Nov 8 15:17:48 UTC 2007

Ik wil hem laten draaien als webserver alleen krijg ik hem niet aan de
gang, hij draait wel en ik kan bij webmin komen alleen hoe krijg ik mijn
websites op de server en moet dat in verschillende mappen net als bij
xammp. dus op weg helpen en dat kan mooi vanaf remote of bij je thuis.

weet je zo iets meer...

Groetjes,

Edwin Molenaar

t : 06-22382333