[CentOS-nl] Live upgrade naar CentOS 5.1

Danny.Terweij d.terweij at nettuning.net
Wed Apr 9 17:04:58 UTC 2008

From: "Daniel de Kok" <me at danieldk.org>

> Wellicht is CentOS 4 een logischere keuze, aangezien RHEL 4 op Fedora
> Core 3 gebaseerd is? Maar als het mogelijk is zou ik toch met een
> schone installatie beginnen. Bij een dergelijke (live) migratie is er
> gewoon te veel kans dat er iets misgaat.

Ik heb gezien op een website dat iemand in 2006 success een FC3 naar CentOS4
heeft gedaan met enkele stappen en via yum. Maar dat was ook het enigste wat
ik vond in google.

Een schone installatie is er niet bij. Dat zal een fikse downtime
veroorzaken.

> Als dat niet kan, eerst lokaal proberen met een identieke installatie.

Helaas geen identieke server(s) beschikbaar.

iig dank je.

Danny.