[CentOS-nl] asaus laptop met linux drama

Dag Wieers dag at centos.org
Wed May 14 13:10:41 UTC 2008

On Wed, 14 May 2008, Daniel de Kok wrote:

> Of meer specifiek: het is aan te bevelen laptops te kopen die
> RHEL-gecertificieerd zijn, of waar de fabrikant van claimt dat het
> RHEL ondersteunt.

Zeker, maar Red Hat focust zich (nog) niet op de desktop en dat zullen we
voorlopig indirect blijven voelen.

> Een andere mogelijkheid zou zijn dat we specifieke modellen aan gaan
> bevelen, waarvan we zeker weten dat ze CentOS goed ondersteunen. (Een
> soort certificatieprogramma?)

Mijn hoop met de Laptop pagina is dat het voldoende informatie aanbiedt
van wat wel en wat (nog) niet werkt. En met voldoende info is een Google
niet ver weg...

Een certificatie-programma lijkt me tijdrovend en moeilijk qualiteit te
leveren op basis van vrijwilligers.

--
--   dag wieers,  dag at centos.org,  http://dag.wieers.com/   --
[Any errors in spelling, tact or fact are transmission errors]