[CentOS-nl] asaus laptop met linux drama

Daniel de Kok me at danieldk.org
Wed May 14 13:19:58 UTC 2008

2008/5/14 Dag Wieers <dag at centos.org>:

>  Zeker, maar Red Hat focust zich (nog) niet op de desktop en dat zullen we
> voorlopig indirect blijven voelen.

Ik weet nog niet of het nog steeds het geval is, maar toen ik mijn
vorige laptop kocht (een HP nx6110), had HP voor veel modellen een
beschrijving welke hardware werkte met RHEL en SLED.

Ik heb nu een MacBook, en daar werkt vrijwel niets goed op, behalve OS
X en vermoedelijk Windows. Gelukkig kan ik er met voldoende geheugen
en Parallels vrijwel alles op draaien.

Groeten,
Daniel