[CentOS-pt-br] WebFolder

Molinero cybercrowbr em gmail.com
Quarta Janeiro 28 16:12:42 UTC 2009

Fábio,

 Esse é meu grande problema também. INFELIZMENTE a solução é para
usuários (e muitos são BEM dummies).
 E eu preciso que eles acessem de qualquer lugar, não somente da minha rede.
 E preciso de sincronismo.

======================================
                  CyberCrow
        Conhecimento é Poder !

  Quando voce perde a mente limitada
       Voce liberta a sua vida

  http://cybercrow.blogspot.com

   1. Try to find an answer by searching the archives of the forum you plan to post to.
   2. Try to find an answer by searching the Web.
   3. Try to find an answer by reading the manual.
   4. Try to find an answer by reading a FAQ.
   5. Try to find an answer by inspection or experimentation.
   6. Try to find an answer by asking a skilled friend.
   7. If you're a programmer, try to find an answer by reading the source code.