[CentOS-nl] Translation help needed

Jan Winters j.winters at wintersitbeheer.nl
Sun Feb 18 09:41:54 UTC 2007

Goeie vertaling. Ik vraag me alleen af de laatste zin nu gelijkwaardig is
aan de oorspronkelijke tekst. Volgens mij staat in de oorspronkelijke zin
expliciet dat elk individueel pakket wordt vergezeld door een eigen
licentie. Dit laatste lijkt me een iets meer juridische benadering. Just my
thoughts :-)